tisdag, maj 20, 2008

Mitt i en intensiv period

Är i skrivande stund inne i en intensiv period där uppdragen och resorna avlöser varandra i ett. Just nu sitter jag på tåget upp till Stockholm för att i mitt arbete medverka på en konferens på Bommersvik där vi ska planera upp innehållet på höstens utbildningar för försäkringsrådgivarna. Det innebär mitt andra besök inom en vecka på SSU´s kursgård i de sörmländska skogarna eftersom jag i helgen var på förbundsstyrelsemöte däruppe också, vilket avslutade en vecka på resande fot från måndag till söndag. Men nu efter två dagar hemma har jag i alla fall hunnit byta kalingar, köra en tvättmaskin och sovit i min egna säng i två nätter för att åter ge mig ut, men denna vecka får jag i alla fall vara hemma ett par nätter till, jag ska bara förutom konferensen medverka på en kongress i Stockholm och en ungdomsfacklig konferens i Uppsala så denna vecka blir nog rätt sjyst.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida