måndag, juni 25, 2007

Nytt jobb

Jag har nu börjat ett nytt arbete som handläggare I LO distrikten i Småland och Blekinge och skall där sköta och organisera försäkringsrådgivarverksamheten, med allt ifrån utbildningar till konferanser och kommittéverksamhet i respektive Lo distrikt. Arbetet är ett vikariat då den nuvarande handläggaren är heltidsarvoderad inom landstingspolitiken för socialdemokraterna i Jönköpings län.

Det är alltid en ära att få jobba med dessa frågor på heltid, men jag känner att jag i grunden är Elektriker, det är ju detta som är mitt yrke som jag är utbildad till. Att få arbeta med fackliga frågor är för mig ett förtroende får man desutom som i mitt fall göra det på heltid så är det ju ännu mera insperearnde, men visst kommer det att bli en hel del farande särskillt när man skall ut och besöka alla förbundsavdelningarna som finns inom verksamhetsområdet i Småland och Blekinge.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida