onsdag, juni 03, 2009

På väg från Umeå

Är nu på väg från Umeå och Livs kongress och befinner mig i skrivande stund på tåget någonstans i Hälsingeskogarna mellan Sundsvall och Stockholm. Gårdagen var trevlig och efter avslutande kongressförhandlingar var det sedvanlig kongressfest med pompa och ståt. Alla ombud jag pratade med var nöjda med kongressen och även om inte alla beslut gick deras vägar så kände de flesta ombuden som jag språkade med, att de fått igenom ett och annat beslut under kongressen. Nu ska jag vidare på nästa övning, ska nämligen direkt efter ankomst till Runö skolan utanför Stockholm. Där ska jag tillsammans med kollegor och kurshandledare från hela landet inom LO´s försäkringsrådgivarverksamhet på en två dagars konferens om verksamheten inför hösten.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida