måndag, juni 16, 2008

Snart midsommar

Snart är det midsommar och därefter en välbehövlig semester. Tiden rullar på som tåget, det är helt otroligt hur snabbt det går, detta året har bara runnit i väg och helt plötsligt är man halvvägs igenom. Samtidigt som detta fartfyllda år bara har sprungit iväg så slår tanken mig att jag själv snart börjar närma mig 30 bast. Genom sommarens intåg så bjuds det ju inte bara på vackert väder och kall pilsner på uteserveringar, utan det bjuds ju även på andra sevärdheter som t.ex. sjungande studenter. Dessa sjungande studenter påminner mig om när jag själv tog studenten vilket gör mig än mer påmind om min ålder, det är ju för sjutton 10 års sedan som jag själv gick ut Brinellgymnasiet i Nässjö. Shit vad åren rinner iväg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida